- Ogłoszenie nr: 167241
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 lutego 2015 r.
Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- komisarz skarbowy
- w I Referacie Czynności Sprawdzających
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy Warszawa Targówek
ul. Dąbrowszczaków 14
03-482 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, gromadzenie niezbędnych materiałów celem udzielenia odpowiedzi i informacji innym organom,
- udzielanie informacji dotyczących podatników podatku dochodowego od osób fizycznych, prawnych i Vat,
- prowadzenie wszelkich czynności dotyczących udzielania odpowiedzi i informacji innym organom (sady, prokuratury),
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzedu w wyżej wymienionym zkresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w siedzibie Urzędu,
- obsługa komputera pow. 4 godz. dziennie,
- praca z dużą ilością dokumentów,
- praca pod presją czasu,
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym na III piętrze,
- dojazd na piętra dwoma windami,
- podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to : komputer, meble biurowe, telefon,
- toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- wejście główne do budynku wyposażone w windę dla osób niepełnosprwanych,
- ciągi komunikacyjne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego z zakresie stosowania prawa podatkowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w urzędzie,
- 1 rok doświadczenia w stosowaniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów