- Ogłoszenie nr: 163016
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 września 2014 r.
Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- komisarz skarbowy
- do spraw realizacji zadań wierzycielskich
- w Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku
80-749 Gdańsk
ul. Żytnia 4/6
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie projektów postanowień i decyzji w ramach postępowań podatkowych w zakresie ulg w zapłacie i umorzeń zobowiązań podatkowych, odpowiedzialności osób trzecich, zabezpieczeń należności podatkowych oraz projektów postanowień o nadaniu decyzji nieostatecznej rygoru natychmiastowej wykonalności,
- prowadzenie postępowań dowodowych i wyjaśniających w celu prawidłowego rozpoznania i rozstrzygnięcia spraw dotyczących ulg w zapłacie i umorzeń zobowiązań podatkowych, odpowiedzialności osób trzecich, zabezpieczeń należności podatkowych oraz projektów postanowień o nadaniu decyzji nieostatecznej rygoru natychmiastowej wykonalności,
- podejmowanie czynności zmierzających do zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych oraz wykonywanie zadań wierzycielskich w zakresie postępowań egzekucyjnych i upadłościowych,
- sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej oraz innych sprawozdań i informacji w zakresie udzielanych ulg w spłacie zobowiązań podatkowych,
- badanie okoliczności wygasania zobowiązań podatkowych z powodu ich przedawnienia oraz opracowywanie wniosków o odpisanie zaległości przedawnionej,
- przygotowywanie projektów pism procesowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa, kontakt osobisty i telefoniczny z klientem zewnętrznym.
Praca w pozycji siedzącej, z użyciem komputera. Podjazd, drzwi, winda i toaleta dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji w obszarze obejmującym zagadnienia związane z ustaleniem, określeniem i poborem podatków
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- umiejętność argumentowania i asertywność,
- dokładność i systematyczność,
- umiejętności organizacyjne,
- dobra znajomość obsługi komputera.
- znajomość jednego języka obcego z krajów należących do UE
- umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu,
- samodzielność oraz inicjatywa w podejmowaniu decyzji,
- umiejętność współpracy,
- dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy publicznej, odpowiedzialności podatkowej osób trzecich oraz procedury postępowania podatkowego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów