Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Zadania:
- Udzielanie potencjalnym Klientom wyczerpującej informacji o aktualnej ofercie produktów i usług Banku
- Pozyskanie od Klientów niezbędnych informacji przewidzianych w Przepisach Wewnętrznych Banku , wymaganych w celu zawarcia lub zmiany umowy na dany produkt lub usługę Banku
- Rejestracja wniosków dotyczących produktów i usług Banku w Systemie Bankowym
- Informowanie poprzez kontakt telefoniczny, emailowy Klienta wnioskującego o produkty lub usługi Banku o decyzji podjętej przez Bank, dotyczącej zawarcia z Klientem umowy na produkt lub usługi Banku oraz warunków podjętej decyzji.
- Wykształcenie min. średnie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientem,
- Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym,
- Poprawna dykcja i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wymiar czasu pracy min. 3/4 etatu,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i doskonalenia umiejętności.