Konsultant ds. obsługi klienta

Prudential Polska Sp. z o.o.

Opole

2 dni temu

Prudential to jedna z największych grup ubezpieczeniowych na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, Prudential przygotował unikalną ofertę produktów i poszukuje kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Nr referencyjny: opolskie
Obowiązki:
  • Inicjowanie i podejmowanie działań pro-sprzedażowych
  • Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa Klientów indywidualnych i biznesowych
  • Przygotowywanie rozwiązań i ofert dla Klientów
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Udział w szkoleniach
  • Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy
Jeśli jesteś osobą, która:
  • Posiada wykształcenie co najmniej średnie
  • Jest otwarta na kontakt z ludźmi
  • Ma doświadczenie w sprzedaży / obsłudze Klienta (dodatkowy atut)
  • Podchodzi do swoich obowiązków z pasją i zaangażowaniem
  • Jest przedsiębiorcza i zaradna
  • Cechuje się nienaganną kulturą osobistą oraz etyką zawodową
  • Nigdy niebyła karana prawomocnym wyrokiem sądu

To wyślij do nas swoją aplikację!

Co oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki finansowe
  • Motywujące premie
  • Możliwość realnego awansu w strukturze firmy
  • Niezbędne szkolenia przygotowujące do pracy w zawodzie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w nowoczesnym biurze z ciekawymi ludźmi

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku


 Aplikuj teraz 

Poznaj

Prudential Polska Sp. z o.o.

Jako organizacja jesteśmy elastyczni, by sprostać najbardziej zróżnicowanym ambicjom, dajemy możliwość zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesowych i oferujemy wsparcie rozwoju, jakiego oczekiwałbyś od najbardziej szanowanej instytucji finansowej.

Kariera w Prudential stymuluje do rozwoju, tak byś nieustannie zdobywał nowe umiejętności. Będziesz częścią kultury, która nagradza efektywność i wysokie kompetencje.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl