Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Konsultant ds. rekrutacji i administracji (dział pracy tymczasowej)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 5-12-33839/PC
Opis stanowiska:
Firma Grafton Recruitment jest światowej klasy dostawcą rozwiązań rekrutacyjnych dla firm. Jesteśmy wszędzie tam gdzie możemy wesprzeć naszych partnerów w pozyskiwaniu wartościowych pracowników. Codziennie oferujemy naszym kandydatom możliwość podjęcia pracy w wielu znanych firmach o międzynarodowym i lokalnym zasięgu.
Na polskim rynku działamy z sukcesem od ponad 15-stu lat. Aktualnie do naszego wrocławskiego zespołu poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Konsultant ds. rekrutacji i administracji (dział pracy tymczasowej)
Miejsce pracy - Centrum Wrocławia
Osobie tej powierzymy obsługę kadrową istniejącej grupy pracowników tymczasowych delegowanych do grupy kluczowych Klientów oraz realizację nowych projektów rekrutacyjnych
Zakres obowiązków:
Rekrutacja
- Samodzielne prowadzenie specjalistycznych rekrutacji w ramach usług pracy tymczasowej (white collars)
- Udział w projektach masowych (BPO/SSC, F&A, IT&Telco, Sprzedaż i marketing, Logistyka)
- Możliwość realizacji projektów w ramach rekrutacji stałych
Administracja
- Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne; umowy o pracę tymczasową, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych itp.)
- Wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich itp.
- Okazjonalna współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, urzędy pracy
- Przygotowywanie raportów (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.)
Business development
- Aktywne promowanie i doradztwo w zakresie rozwiązań pracy tymczasowej
- Rozwijanie i budowanie relacji biznesowych
- Współpraca z uczelniami wyższymi, biurami karier, instytucjami dydaktycznymi
Na polskim rynku działamy z sukcesem od ponad 15-stu lat. Aktualnie do naszego wrocławskiego zespołu poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Konsultant ds. rekrutacji i administracji (dział pracy tymczasowej)
Miejsce pracy - Centrum Wrocławia
Osobie tej powierzymy obsługę kadrową istniejącej grupy pracowników tymczasowych delegowanych do grupy kluczowych Klientów oraz realizację nowych projektów rekrutacyjnych
Zakres obowiązków:
Rekrutacja
- Samodzielne prowadzenie specjalistycznych rekrutacji w ramach usług pracy tymczasowej (white collars)
- Udział w projektach masowych (BPO/SSC, F&A, IT&Telco, Sprzedaż i marketing, Logistyka)
- Możliwość realizacji projektów w ramach rekrutacji stałych
Administracja
- Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne; umowy o pracę tymczasową, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych itp.)
- Wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich itp.
- Okazjonalna współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, urzędy pracy
- Przygotowywanie raportów (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.)
Business development
- Aktywne promowanie i doradztwo w zakresie rozwiązań pracy tymczasowej
- Rozwijanie i budowanie relacji biznesowych
- Współpraca z uczelniami wyższymi, biurami karier, instytucjami dydaktycznymi
Wymagania:
- Doświadczenie w firmie rekrutacyjnej lub agencji pracy tymczasowej
- Znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy w zakresie zatrudniania za pośrednictwem agencji, szczególnie dotyczących pracy tymczasowej
- Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników
- Przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, której celem jest realizacja potrzeb Klienta w określonym czasie
- Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja
- Pozytywne usposobienie i gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań oraz pokonywania ograniczeń
- Znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy w zakresie zatrudniania za pośrednictwem agencji, szczególnie dotyczących pracy tymczasowej
- Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników
- Przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, której celem jest realizacja potrzeb Klienta w określonym czasie
- Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja
- Pozytywne usposobienie i gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań oraz pokonywania ograniczeń
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe + prowizja od każdego obsługiwanego pracownika)
- Prywatna opieka medyczna
- Karta fitness
- Stabilna grupa Klientów, współpraca z dużymi firmami i prestiżowymi markami
- Duże wsparcie merytoryczne i operacyjne ze strony managera i innych specjalistów
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji w sektorze wyspecjalizowanych usług dla biznesu
- Pewne zatrudnienie – stawiamy na osoby zakładające długofalowy rozwój w firmie, chcące rozwijać się w środowisku biznesowym
- Realne możliwości awansu i rozwoju zawodowego!
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila: wroclaw2@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe + prowizja od każdego obsługiwanego pracownika)
- Prywatna opieka medyczna
- Karta fitness
- Stabilna grupa Klientów, współpraca z dużymi firmami i prestiżowymi markami
- Duże wsparcie merytoryczne i operacyjne ze strony managera i innych specjalistów
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji w sektorze wyspecjalizowanych usług dla biznesu
- Pewne zatrudnienie – stawiamy na osoby zakładające długofalowy rozwój w firmie, chcące rozwijać się w środowisku biznesowym
- Realne możliwości awansu i rozwoju zawodowego!
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila: wroclaw2@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.