Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Zadania:
• Opieka nad klientami oddziału zarówno w aspekcie administracyjnym jak i rekrutacyjnym
• Nadzór nad pełną realizacją i obsługą projektów rekrutacyjnych
• Nadzór nad obsługą administracyjną pracowników tymczasowych
• Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń czasu pracy pracowników tymczasowych
• Administrowanie niezbędną dokumentacją kadrowo-płacową
• Rekrutacja i selekcja niezbędnych w projekcie zasobów ludzkich na stanowiska niższego szczebla
• Opieka nad pracownikami tymczasowymi delegowanymi do projektu
• Raportowanie wyników i aktywności do bezpośredniego przełożonego.
Wymagania:
• Doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku
• Wiedza z zakresu prawa pracy
• Umiejętności związane z obsługą kadrowo-płacową pracowników tymczasowych
• Wykształcenie wyższe
• Aktywne prawo jazdy kat. B
• Samodzielność i inicjatywa w działaniu,
• Wysoka kultura osobista oraz doskonałe umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat w firmie plasującej się w pierwszej dziesiątce firm consultingowych w Polsce
• Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonusy związane z wynikami pracy