Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
• rekrutacja kandydatów w zakresie usługi pracy tymczasowej zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• przeprowadzanie assessment center dla kandydatów,
• tworzenie i publikowanie ogłoszeń,
• udział w planowaniu działań rekrutacyjnych,
• zarządzanie bazą kandydatów,
• pomoc w adaptacji nowozatrudnionych pracowników,
• budowanie trwałych relacji z Klientem.
• wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: socjologia, ZZL),
• praktyka w agencji doradztwa personalnego lub dziale HR (mile widziane),
• znajomość ustawy o pracownikach tymczasowych,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office ,
• nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów,
• samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
• bardzo dobra organizacji pracy,
• prawo jazdy kat. B.
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży doradztwa personalnego,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• niezbędne narzędzia pracy,
• wsparcie całego zespołu,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.