InterKadra jest jedną z największych polskich Agencji świadczących usługi na rzecz klientów indywidualnych i firm. Renomowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy obejmującą swoim działaniem rynek krajowy oraz zagraniczny. Posiada Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy nr 3372. Dzięki nam tysiące osób znalazło pracę w kraju i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy:
· realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych (redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń, aktywne pozyskiwanie kandydatów, selekcja nadesłanych aplikacji, screening telefoniczny, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sprawdzanie referencji)
· utrzymywanie długofalowych relacji z pracownikami firmy
· mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
· kreatywność i dynamizm
· samodzielność, doskonała organizacja pracy
· umiejętność pracy pod presją czasu
· znajomość pakietu MS Office
· mile widziana znajomość języka czeskiego
· stabilne zatrudnienie w jednej z dziesięciu największych Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego w Polsce
· motywacyjny system wynagrodzeń oparty o wynagrodzenie zasadnicze i premie uznaniowe
· umowę o pracę na pełen etat
· prywatny pakiet medyczny oraz sportowy
· przyjazną atmosferę pracy