Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Learning System Poland S.A. - firma prowadząca największą w Polsce sieć szkół językowych, w związku z rozbudową wewnętrznego działu Telemarketingu poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za umawianie spotkań do szkół Speak Up i empik school na terenie całej Polski.
Jeżeli masz sympatyczne usposobienie, jesteś dyspozycyjny i umiesz pracować w zespole to ta praca jest właśnie dla Ciebie – nie czekaj, już dziś przyślij do nas CV.
Nie jest to projekt sprzedażowy.
Od kandydatów oczekujemy:
- miłego głosu i dobrej dykcji
- chęci do pracy i zaangażowania
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie, będącej liderem w swojej branży
- możliwość awansu
- szkolenie stanowiskowe (nie wymagamy doświadczenia w telemarketingu)
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- pracę w systemie zmianowym (tygodniowo)
- pracę w atrakcyjnej lokalizacji - centrum miasta
- miłą atmosferę, dzięki której będziesz z radością przychodzić do pracy