Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do Naszego zespołu poszukujemy Konsultantów ds. umawiania spotkań.
Zadaniem jest telefoniczny kontakt z klientami firmy w celu poinformowania o spotkaniu oraz udzielanie informacji na zapytania klientów.
- komunikatywność
- mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem
- poprawna dykcja
- przebojowość
- dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 18:00 lub 12:00 - 20:00 od poniedziałku do piątku.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawa 2000zł + premia
- stała pracę
- wsparcie na każdym etapie rozwoju
- zgrany zespół
- elastyczne godziny i dni pracy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.