Szukasz nowej pracy?
Chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny?
Masz ambicję, by wciąż się rozwijać i realizować ciekawe projekty?
Dołącz do nas!
Konsultant Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Nr ref.: BOK/Tarnowskie Góry
Do naszych zadań należy:
- telefoniczna obsługa Klientów,
- przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji,
- pozyskiwanie i aktualizacja danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.
Czego oczekujemy:
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, korzystanie z Internetu),
- swobodnego wypowiadania się w języku polskim,
- otwartości i swobody komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
- zaangażowania w pracę i samodyscypliny,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy.
- Reszty Cię nauczymy!
Co proponujemy:
- pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych,
- możliwość awansu, w związku z ciągłym, dynamicznym rozwojem firmy,
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.