Gi Group jestmiędzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, którejgłównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników.Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, wktórych działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów nastanowisko:
• Obsługa połączeń przychodzących od Klientów sieci kin(zapytania odnośnie rezerwacji biletów, zmiany rezerwacji, zagubionych rzeczy,zażaleń, reklamacji itp.)
• Obsługa korespondencji e–mail
• Zapewnienie wsparcia Klientom Unlimited
• Biegła znajomośćjęzyka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. C1/C2) – warunek konieczny
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym odponiedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 23:00 – warunek konieczny
• Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietuMS Office
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• Dobra dykcja
• Dobra organizacja czasu pracy
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta lub jegowsparciu technicznym
• Atrakcyjne wynagrodzenie – 17zł brutto/h
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• Możliwość korzystania z benefitów ( prywatna opiekamedyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
• Pakiet szkoleń
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych