Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
• Obsługa połączeń przychodzących od Klientów sieci kin (zapytania odnośnie rezerwacji biletów, zmiany rezerwacji, zagubionych rzeczy, zażaleń, reklamacji itp.)
• Obsługa korespondencji e–mail
• Zapewnienie wsparcia Klientom Unlimited
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. C1) – warunek konieczny
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 23:00 – warunek konieczny
• Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
• Dobra dykcja
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta lub jego wsparciu technicznym
• Atrakcyjne wynagrodzenie – 17zł brutto/h
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• Możliwość korzystania z benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
• Pakiet szkoleń
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych