Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- przyjmowanie zamówień
Wymagania:
- pełna swoboda wypowiedzi - warunek konieczny
- dyspozycyjność do pracy
- dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie oparte o stawkę godzinową + premie
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
- możliwość pracy zarówno w tygodniu jak i weekendy pomiędzy godzinami (9:30 - 24:00)
- kartę sportową, ubezpieczenie, konkursy
- biuro w Centrum Warszawy blisko metra
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.