Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KOK/01/2014
- Realizowanie celów i zadań Działu Obsługi Klienta w zakresie obsługi telefonicznej - połączenia przychodzące.
- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami Operatora Sieci Plus.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy.
- Pozytywne nastawienie oraz umiejętność pracy w grupie.
- Wysoka kultura osobista.
- Doświadczenie w zakresie obsługi Klienta i sprzedaży mile widziane.
- Dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym.
- Możliwość rozwoju w firmie będącej liderem na rynku telekomunikacyjnym.
- Pracę na pełny etat.
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania.
- Szkolenia wstępne i szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym zespole.
- Komfortowe warunki pracy.