W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Zakres odpowiedzialności
- praca w stałych godzinach pracy (23:00 – 7:00)
- profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile (Klienci Indywidualni i Biznesowi)
- budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobil
- realizacja celów jakościowych
Profil kandydata
- predyspozycje i umiejętności w zakresie obsługi klienta
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- nastawienie na realizację wyników jakościowych i ilościowych
- dyspozycyjność i gotowość pracy w systemie nocnym
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.