Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KTB/WS/11/2014
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Konsultanta ds. obsługi klienta biznesowego będzie należała:
- Obsługa rozmów przychodzących
- Przekazywanie informacji na temat usług i promocji
- Proponowanie dostępnych usług podczas rozmowy z klientem (dostosowywanie oferty do potrzeb Klienta)
- Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
- Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach klientów
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office)
- Dyspozycyjność
- Dobra dykcja i brak wad wymowy
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wymiar etatu 0,75
- Szkolenie wstępne w godzinach 8-16 (pon-pt)
- Profesjonalne warsztaty doszkalające
- Stałą i stabilną pracę w firmie z długoletnią tradycją na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie i prowizje
- Zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi klienta
- Możliwość awansu i rozwoju