Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KTTech/WS/10.2015/LUB
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta ds.obsługi klienta indywidualnego będzie należała :
- Obsługa rozmów przychodzących dotyczących rozwiązywania technicznych problemów funkcjonowania telefonii komórkowej
- Przekazywanie informacji na temat usług i promocji
- Proponowanie dostępnych usług podczas rozmowy z klientem (dostosowywanie oferty do potrzeb Klienta)
- Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
- Aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów
- Dobrej obsługi komputera (pakiet MSOffice)
- Dyspozycyjności
- Dobrej dykcji i brak wad wymowy
- Wysokiej kultury osobistej
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Mile widziane zainteresowanie nowinkami technicznymi
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wymiar etatu 0,75 etatu z dopełnieniem do całego
- Szkolenie wstępne w godzinach 8-16( pon-pt)
- Profesjonalne warsztaty doszkalające
- Stałą i stabilną pracę w firmie z długoletnią tradycją na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie i prowizje
- Zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi klienta
- Możliwość awansu i rozwoju