Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- współpraca ze stałymi i nowymi Klientami
- informowanie o produktach i usługach
- dbanie o wysoką jakość obsługi oraz budowanie relacji z Klientami
Od kandydatów oczekujemy:
- łatwości nawiązywania kontaktu w rozmowie telefonicznej
- energii do działania i poszukiwania rozwiązań
- nastawienia na potrzeby Klienta
- umiejętności pracy w zespole
- dobrej znajomości obsługi komputera, pakietu MS Office
- stałe zatrudnienie
- jasny system wynagradzania podstawa + atrakcyjny system premiowy
- pracę w elastycznym systemie zmianowym
- pakiet szkoleń i coaching rozwojowy
- benefity
- przyjazną partnerską atmosferę
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.