Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W ramach rozwoju Naszego zespołu poszukujemy osób do pracy
Opis stanowiska:
Wykonywanie połączeń wychodzących mających na celu:
- przeprowadzenie ankiety satysfakcji z produktów i usług
- poinformowania o bieżących promocjach
- kontakt w celu umówienia spotkania
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- swoboda w rozmowach telefonicznych
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku (8:00 -18:00) elastyczny grafik dostosowany do dyspozycyjności
- możliwość pracy od poniedziałku do piątku (8:00-18:00) elastyczne godziny pracy, praca również dla studentów
- stawka 14 zł/h brutto+premie
- pracę w zgranym zespole
- pakiet płatnych szkoleń
- możliwość rozwoju i zdobycia ciekawego doświadczenia
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.