Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny z Klientami indywidualnymi w celu poinformowania o możliwościach wynikających z zakupionego ubezpieczenia. Kontakt z aktywnymi klientami posiadającymi ubezpieczenie.
Wymagania:
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji
- Poprawna i płynna wymowa
- Możliwość podjęcia pracy w dni powszednie
- Dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- Prace od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-19:00, możliwość pracy również tylko w godzinach popołudniowych
- Elastyczny grafik dostosowany indywidualnie do potrzeb pracownika
- Umowę zlecenie na początek współpracy
- Wynagrodzenie 14 zł/h (brutto) + premie
- Kartę multisport,
- Płatny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
- Biuro w Centrum Warszawy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.