Benefit Systems SA jest liderem na rynku w dbaniu o satysfakcję, zdrowie i motywację pracowników w całej Polsce, dostarczając nowatorskich rozwiązań w zakresie pozapłacowych świadczeń pracowniczych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługa telefoniczna i mailowa użytkowników, klientów, partnerów (rozmowy przychodzące)
- Udzielanie informacji o produktach, ofercie
- Prawidłowa obsługa reklamacji i zastrzeżeń zgłaszanych poprzez e-mail i telefon
- Przełączanie rozmów do właściwych pracowników/działów
- Prawidłowe wprowadzanie danych do systemów informatycznych
- Min. 1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Znajomość standardów obsługi klienta
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- Mile widziani również studenci
- Język angielski umożliwiający swobodną komunikację
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8 godzin dziennie w godzinach 7-22) również w weekendy
- Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
- Pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze
- Pakiet świadczeń dodatkowych dostosowanych do potrzeb indywidualnych
Poznaj
Benefit Systems S.A.
Benefit Systems S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku, a od 2011 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Karta MultiSport – najważniejszy produkt spółki został zaprezentowany światu w 2004 roku i w ciągu kilkunastu lat stał się jednym z najpopularniejszych benefitów w Polsce – obecnie korzysta z niego ponad 1 000 000 Użytkowników, a 78 proc. z nich deklaruje, że ćwiczy więcej właśnie dzięki karcie MultiSport.