Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Zadania:
- nawiązywanie i prowadzenie kontaktu z dłużnikiem,
- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji dotyczących spłaty zobowiązań finansowych,
- skuteczną windykację należności,
- stały monitoring prowadzonych spraw.
- wykształcenie min. średniego,
- umiejętność obsługi komputera sprawne pisanie na klawiaturze, podstawy Worda i Excela,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- predyspozycje do pracy w windykacji,
- gotowość i chęć do uczenia się (procedur, wytycznych, obsługi aplikacji),
- dyspozycyjność: chęć do pracy w systemie zmianowym i praca na otwartej przestrzeni z dużą grupą ludzi (openspace),
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wymiar czasu pracy min. 7/8 etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i doskonalenia umiejętności.