Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Budowanie i utrzymanie pozytywnej relacji z klientem
- Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym
- Inne zlecone zadania
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Umiejętność obsługi komputera
- Chęć podjęcia stałej pracy
- Dyspozycyjność od pon. Do pt. w godzinach 7.00-18.00
Oferujemy:
- Wsparcie Konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy o pracę
- Rozwój zawodowy i realne możliwości awansu
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Szkolenie wdrażające przygotowujące do wykonywania pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.