Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
• Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
• Budowanie i utrzymanie pozytywnej relacji z klientem
• Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów
• Dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym
• Inne zlecone zadania
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
• Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
• Umiejętność obsługi komputera
• Chęć podjęcia stałej pracy
• Dyspozycyjność od pon. Do pt. w godzinach 7.00-18.00
Oferujemy:
• Wsparcie Konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy o pracę
• Rozwój zawodowy i realne możliwości awansu
• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
• Szkolenie wdrażające przygotowujące do wykonywania pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.