Konsultant Wsparcia Klienta

Convergys

Lublin

1 dzień temu

Convergys - jesteśmy amerykańską korporacją, zajmujemy się zarządzaniem relacjami z klientami, zatrudniamy 130 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 33 krajach.

Obecnie do naszego oddziału w Lublinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Lublin

 

Zatrudnieni kandydaci będą świadczyć wsparcie dla użytkowników sprzętu AGD/RTV/GSM/IT czołowego producenta elektroniki na świecie.

 

Obowiązki:
  • Obsługa połączeń wychodzących;
  • Obsługa klientów polskojęzycznych;
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych;
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych;
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów;
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu;
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi;
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta;
  • Biegłość w obsłudze sprzętów elektronicznych;
  • Zainteresowanie nowymi technologiami;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
  • Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
  • Mile widziane doświadczenie w podobnym sektorze / CC.
Oferta:
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet socjalny (bezpłatna karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
To jeszcze nie koniec korzyści…
Dodatkowo gwarantujemy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji

za pomocą przycisku

 

  

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Convergys International Sp. z o.o., al. Wojska Polskiego 62, 70-470 Szczecin, w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości – dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. po. 922 z późn. zm.)”

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl