Podobne oferty pracy

 Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.

(ul. Piotrkowska 288 Łódź / ul. Josepha Conrada 37 Kraków)

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

- Od 5 lat mamy najlepszą Obsługę Klienta w Polsce!
Jako jedyna firma w kraju od 2013 r. zdobywamy co roku pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie Telemarketer Roku w tej kategorii!

 

- Wg Badania Złoty Bankier 2017 - jesteśmy Najlepszą infolinią bankową w Polsce!

 

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:



Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Praca.pl / Pekao24


Opis stanowiska:
  • Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
  • Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku
  • Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek  Banku

Wymagania:
  • POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
  • ENTUZJAZM I ZAANGAŻOWANIE (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
  • KOMUNIKATYWNOŚĆ i aktywne korzystanie z bankowości elektronicznej
  • DYSPOZYCYJNOŚĆ - na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej
  • Nastawienie na CEL

Oferujemy:
  • Stawka: 14-20 pln  za godzinę pracy! Ponadto, dodatkowo liczne programy motywacyjne, które pozwolą Ci otrzymać bardzo ATRAKCYJNE wynagrodzenie
  • Elastyczność (dogodne godziny pracy na które masz wpływ, praca w przedziale: 7:00-22:00) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla jednego z największych Banków w Polsce)
  • Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
  • Możliwość skorzystania z Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
  • Preferencyjną ofertę produktów bankowych (darmowe konta, nisko oprocentowane pożyczki itp.)
  • Liczne okazje do integracji (Andrzejki, Mikołajki, Olimpiada sportowa itp.) oraz możliwość uczestnictwa w różnych eventach firmowych

 

 

Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u:

www.facebook.com/cbbcontactcenter

 


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm).

Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/ny, że przez Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jest administratorem moich danych osobowych, że dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizowania wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia oraz związanych z tym zatrudnieniem, że moje dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez Firmę umów. Nadto oświadczam, że swoje dane udostępniam dobrowolnie oraz że zostałam/em pouczona/y o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawianiu w przypadku, gdy są one niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.

Poznaj stanowisko: Doradca Klienta (bankowość)

Doradca klienta, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę klientów banku lub instytucji finansowej, mającą na celu dobór oferty dopasowanej do potrzeb danego odbiorcy. W zależności od specjalizacji danego stanowiska, doradca może przyjmować klientów indywidualnych lub korporacyjnych, w każdym jednak przypadku przedstawia im kompleksowe zestawienie produktów ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl