Kontroler Finansowy
Mińsk Mazowiecki
PFSB13409
Dla naszego Klienta, wiodącego producenta marek w wielu kategoriach produktowych z branży FMCG, w związku z dynamicznym rozwojem struktur obecnie poszukujemy utalentowanego kandydata na stanowisko Kontrolera Finansowego. Wybrany kandydat będzie ściśle współpracował z Kierownikiem działu controllingu oraz wspierał biznes w podejmowaniu kluczowych decyzji.
Opis stanowiska / Job description:
- Przygotowywanie analiz kosztowych oraz raportów finansowych, w tym P&L oraz bilans
- Udział w tworzeniu budżetów oraz planów wraz z monitorowaniem ich wykonania, analiza odchyleń
- Identyfikacja zagrożeń i punktów krytycznych podejmowanych działań biznesowych
- Sporządzanie raportów zarządczych (wyniki finansowe, koszty, przychody)
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca
- Analizy ad hoc na potrzeby wewnętrznych działów biznesowych
- Udział w pracy projektowej na rzecz rozwoju biznesu
- Udział w tworzeniu budżetów oraz planów wraz z monitorowaniem ich wykonania, analiza odchyleń
- Identyfikacja zagrożeń i punktów krytycznych podejmowanych działań biznesowych
- Sporządzanie raportów zarządczych (wyniki finansowe, koszty, przychody)
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca
- Analizy ad hoc na potrzeby wewnętrznych działów biznesowych
- Udział w pracy projektowej na rzecz rozwoju biznesu
Kogo szukamy / Profile description:
- Wyższe wykształcenie kierunkowe (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia)
- 3-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku lub w firmie z Wielkiej Czwórki
- Kwalifikacje ACCA/CIMA będą dodatkowym atutem
- Bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego - swobodna komunikacja, Business English
- Samodzielność w działaniu, otwartość, pomysłowość, inicjatywa
- Umiejętności analityczne
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, pod presją czasu
- Proaktywna postawa
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- 3-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku lub w firmie z Wielkiej Czwórki
- Kwalifikacje ACCA/CIMA będą dodatkowym atutem
- Bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego - swobodna komunikacja, Business English
- Samodzielność w działaniu, otwartość, pomysłowość, inicjatywa
- Umiejętności analityczne
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, pod presją czasu
- Proaktywna postawa
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
Jak aplikować / How to apply: