Ogłoszenie numer: 965479, z dnia 2016-02-08
Polska firma świadcząca usługi w branży Systemów Niskoprądowych, Automatyki Budynkowej, Systemów Elektrycznych, Inteligentnych Systemów Transportowych oraz Ochrony Środowiska, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Koordynator Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KB/WAW/01/2016
Opis stanowiska
- Organizacja i koordynacja pracy biura
- Współpraca z dostawcami, negocjowanie cen, wyszukiwanie nowych dostawców,
- Zamawianie art. biurowych, odzieży roboczej dla pracowników oraz innych niezbędnych artykułów,
- Obsługa spraw urzędowych,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (archiwizacja dokumentów),
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- Wprowadzanie faktur kosztowych do bazy,
- Wsparcie administracyjno-organizacyjne Zarządu,
- Bieżąca współpraca z Działem Księgowym, Personalnym oraz Prawnym,
- Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań z Gośćmi / Klientami Firmy,
- Organizacja targów / eventów
- Aktualizacja strony internetowej Firmy
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie min. średnie – ekonomiczne,
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point),
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, skaner i inne),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowanie i proaktywne podejście do realizowanych zadań,
- Samodzielność, pewność siebie, asertywność,
- Łatwość nawiązywania kontaktów – zarówno ze współpracownikami, jak i z Zarządem,
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe,
- Referencje.
Oferujemy
- Atrakcyjną i stabilną pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.