Obecnie poszukujemy
kandydatów i kandydatek na stanowisko:
kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Koordynator ds. BHP i PPOŻ
Miejsce pracy: Piaseczno
Nasza gwarancja
- stabilne zatrudnienie
- przyjazna atmosfera
- wzajemny szacunek
Od nas dostajesz:
- interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca na pełen etat)
- wynagrodzenie oraz dodatkowo system premiowania
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego
- bezpłatną opiekę medyczną
Benefity:
pakiet opieki medycznej
karta ticket restaurant
dofinansowanie wypoczynku
bony świąteczne
dofinansowanie do żłobka i przedszkola
bony na wyprawkę szkolną
akcjonariat pracowniczy
Od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego oraz co najmniej 5-letniego doświadczenia w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy
- posiadania wszystkich kwalifikacji formalnych wymaganych do pełnienia w/w funkcji
- bardzo dobrej znajomości przepisów BHP, PPOŻ i prawa pracy
- praktycznej znajomości pakietu MS Office
- bardzo dobrej organizacji pracy
- dokładności, systematyczności, rzetelności i odpowiedzialności
- komunikatywności; wysoko rozwiniętej zdolności interpersonalnej i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- mobilności i gotowości do odbywania podróży służbowych
Twoje zadania na co dzień:
- realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP) w placówkach handlowych firmy
- nadzór, koordynacja oraz zapewnianie odpowiednich standardów i przebiegu procesów w zakresie BHP i PPOŻ
- opracowywanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
- wdrażanie projektów mających na celu podnoszenie bezpieczeństwa w pracy
- analizowanie i udział w ustalaniu przyczyn
- i okoliczności wypadków przy pracy (sporządzanie dokumentacji powypadkowej)
- nadzór, koordynacja i prowadzenie szkoleń
- z zakresu BHP i PPOŻ dla pracowników oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie
- prowadzenie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy
Jesteśmy jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 16 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników, w czterech kanałach dystrybucji: Supermarkety, Hipermarkety Auchan, sklepy kompaktowe Moje Auchan oraz e-commerce Auchan Direct.pl. To ogromna szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych ludzi. Nie możesz jej przegapić!
Supermarkety należące do Auchan Retail Polska to 1200 pracowników w 33 sklepach. Od 15 lat zapewniamy naszym klientom komfortowe zakupy w nowoczesnych sklepach, gwarantując jakość i świeżość produktów oraz zawsze niskie ceny.
Supermarkety należące do Auchan Retail Polska to 1200 pracowników w 33 sklepach. Od 15 lat zapewniamy naszym klientom komfortowe zakupy w nowoczesnych sklepach, gwarantując jakość i świeżość produktów oraz zawsze niskie ceny.