„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta- mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Aktualnie dla naszego klienta - lidera branży telekomunikacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator ds. Dostarczania Usług
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań
- pełnienie roli koordynatora procesu dostarczania usług telekomunikacyjnych,
- koordynacja pracy innych jednostek w przypisanym zakresie,
- planowanie i nadzorowanie harmonogramów,
- zarządzanie komunikacją z klientami.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wysoka komunikatywność,
- umiejętność planowania działań i systematycznej kontroli realizacji zadań,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu i oczekiwań klienta,
- umiejętność rozpoznawania ryzyk,
- zdolności negocjacyjne,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikacje mailową i telefoniczną w zakresie obsługi procesu,
Dodatkowym atutem będą:
- podstawowa znajomość technologii i standardów transmisji danych, takich jak: Ethernet, IP, xDSL, SDH, xWDM,
- znajomość rynku międzyoperatorskich usług telekomunikacyjnych,
- doświadczenie w dostarczaniu lub utrzymaniu usług transmisji danych.
Oferujemy:
- interesującą pracę gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i daje nowe doświadczenia,
- bezpośredni kontakt z ludźmi,
- współpracę z przedstawicielami największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju i za granicą,
- pracę w dynamicznym zespole rozproszonym w kilku lokalizacjach w Polsce,
- rozwój kompetencji technicznych, komunikacyjnych oraz organizacyjnych,
- możliwość skorzystania z pakietu medycznego, ubezpieczenia grupowego i karty MultiSport.