Koordynator ds. komunikacji sklepowej

Tesco Polska Sp. z o.o.

Kraków

9 dni temu

Koordynator ds. komunikacji sklepowej
Nr. ref. HK/2018/02/KKS
Miejsce pracy:
Biuro Główne Kraków
Twoje zadania:
  • Zarządzanie i administrowanie narzędziami komunikacyjnymi i aplikacjami dla sklepów
  • Weryfikacja przekazywanej sklepom komunikacji w zakresie przestrzegania procedur i procesów w firmie
  • Przesyłanie zgłoszeń sklepów do odpowiednich działów, weryfikacja odpowiedzi wysłanych do sklepów
  • Nadzorowanie standaryzacji dokumentacji w kraju
  • Przekazywanie sklepom pakietów informacyjnych, komunikacji w wyznaczonym czasie
  • Szkolenie użytkowników z obsługiwanych narzędzi komunikacji
  • Aktualizowanie procedur, materiałów informacyjnych i informacji operacyjnych dostępnych w Intranecie
  • Utrzymanie intranetu, modyfikacje stron intranetowych
  • Współpraca z innymi działami w Centrali podczas tworzenia lub aktualizowania stron intranetowych
  • Publikowanie pakietów komunikacyjnych i promocyjnych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (excel, word)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość polskiej gramatyki i zasad pisania
  • Silne umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność analizowania i podejmowania decyzji
  • Szczegółowość, staranność
  • Odporność na stres
Oferujemy:
  • Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
  • Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego poprzez realizację ciekawych i wymagających zadań
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
  • Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z półrocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard
  • Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne, bony okolicznościowe związane z rozpoczęciem roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka)

Poznaj

Tesco Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Tesco Polska jest częścią międzynarodowej firmy o brytyjskich korzeniach. Na polskim rynku firma działa już od 20 lat zatrudniając ponad 30 000 pracowników. Tesco w Polsce to zarówno sklepy, centra dystrybucyjne jak i biuro główne wspierające operacje. Nasi pracownicy obsługują tygodniowo ponad 5 mln klientów i dbają o jak najlepszą jakość oferowanych produktów. Wspieramy ich w wykonywaniu zadań i w indywidulnym rozwoju zawodowy. Chcemy by byli dumni z tego co robią i czerpali radość ze swojej pracy.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Specjalista ds. Marketingu Praca Specjalista ds. Marketingu

Rekrutują z Praca.pl