Ogłoszenie numer: 1550982, z dnia 2017-03-03
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Koordynator ds. Konferencji i Bankietów
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Przygotowanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
- Negocjacje warunków handlowych z klientem
- Zamknięcie procesu sprzedaży proponowanych usług
- Koordynowanie i nadzór działań związanych z organizacją konferencji od przygotowania oferty po zamknięcie sprzedaży i podpisanie umowy
- Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi oraz własną skuteczność w odpowiedzi na zapytania ofertowe
Wymagania
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta
- Otwartość, komunikatywność i zaangażowanie
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym
- Szkolenia
- Rozwój osobisty
- Doskonałą atmosferę pracy i możliwość realizacji swoich pomysłów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.