Koordynator ds. Reklamacji i Szkód (Z-ca Kierownika Działu Reklamacji i Szkód)

ROHLIG SUUS Logistics SA

Warszawa

11 dni temu

Koordynator ds. Reklamacji i Szkód
(Z-ca Kierownika Działu Reklamacji i Szkód)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KRIS/WAW/12/2017
Oferujemy:
  • Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • Umowę o pracę,
  • Dużą samodzielność w działaniu,
  • Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość rozwoju zawodowego,
  • Bogatą ofertę szkoleń,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
Wymagania:
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w rozpatrywaniu reklamacji i likwidacji szkód,
  • Umiejętność utrzymywania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Nastawienie na osiąganie celów,
  • Znajomość narzędzi MS Office.
Zakres obowiązków:
  • Koordynacja pracy zespołów projektowych,
  • Wsparcie optymalizacji procesów rozpatrywania reklamacji,
  • Udział we wdrożeniu obiegu informacji i dokumentów,
  • Odpowiedzialność za terminowe rozpatrywanie reklamacji,
  • Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
  • Utrzymywanie relacji z brokerem i ubezpieczycielami.

Osoby zainteresowane prosimy
o przesyłanie aplikacji klikając:

APLIKUJ
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

ROHLIG SUUS Logistics SA

ROHLIG SUUS Logistics SA to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce.

Poznaj stanowisko: Kierownik Działu Reklamacji

Kierownik działu reklamacji jest odpowiedzialny za koordynowanie i nadzorowanie przyjmowania i realizowania reklamacji, a także za zapewnienie jak najlepszej obsługi klientów w tym zakresie. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować wydajność i efektywność funkcjonowania działu reklamacji i zatrudnionego w nim personelu. Kierownik ingeruje osobiście w szczególnie ...
Kierownik Działu Reklamacji Praca Kierownik Działu Reklamacji

Rekrutują z Praca.pl