Koordynator ds. Sprzedaży w Hotelu
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Koordynator ds. Sprzedaży w Hotelu

Poznaj pracodawcę

Bracka 16
00-028 Warszawa
woj. mazowieckie
http://www.orbis.pl

Poznaj stanowisko:
Koordynator ds. Sprzedaży

Koordynator do spraw Sprzedaży to osoba, która zajmuje się kierowaniem sprzedażą produktów danej firmy. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, sprawdzanie i modyfikowanie zamówień, sprawdzanie kondycji finansowej klientów, monitorowanie spływu należności, przygotowywanie i wysyłanie ...


czytaj więcej: Koordynator ds. Sprzedaży

Praca Koordynator ds. Sprzedaży

Koordynator ds. Sprzedaży w Hotelu - Ogłoszenie archiwalne

Praca Orbis S.A. / Sprzedaż / Obsługa klienta / Turystyka / Hotelarstwo / pomorskie / Gdańsk

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Koordynator Sprzedaży Zewnętrznej CAPITAL SERVICE SA pomorskie

Project Sales Cooridnator Hays Poland pomorskie

Koordynator Sprzedaży (Produkty Finansowe) Grupa Most Wanted! Sp. z o.o. pomorskie

Specjalista ds. sprzedaży w Salonie firmowym Orange Orange Polska S.A. pomorskie

Kierownik Sklepu/Zastępca Kierownika Sklepu Klient portalu Praca.pl pomorskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 

Mercure Gdańsk Posejdon

Poszukuje kandydata/tki na stanowisko:


Koordynator ds. Sprzedaży w Hotelu
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: SC/0116/MGP


Kluczowe obowiązki:

  • planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych na rzecz hotelu, w tym aktywne zarządzanie i rozwój portfolio klienckiego,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów segmentu podróży sużbowych, klientów korporacyjnych, sektoru MICE (szkolenia, bankiety i konferencje) zgodnie z wytycznymi polityki Accor i Orbis S.A., prowadzenie negocjacji z klientami, przygotowywanie ofert,
  • utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży.

Wymagania wobec kandydatów:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w hotelu o wysokim standardzie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i organizacyjne,
  • umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie,
  • wykształcenie wyższe,
  • łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
  • zaawansowana znajomość pakietu Office.

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce,
  • możliwość rozpoczęcia kariery międzynarodowej w strukturach sieci ACCOR,
  • szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,
  • szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.


Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.