Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- znajomość zagadnień technicznych w obszarze utrzymania ruchu i przepisów BHP,
- analiza awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych oraz korygujących, planowanie i monitorowanie budżetu działu, w tym remontów, usuwania usterek i konserwacji urządzeń oraz planowanie i nadzorowanie zakupu części zamiennych maszyn (mechanicznych, elektrycznych, związanych z automatyką i pneumatyką),
- optymalizacja procesów produkcyjnych we współpracy z technologiem,
- odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego wszystkich maszyn i urządzeń produkcyjnych i okołoprodukcyjnych,
- nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w obszarze technicznym na terenie zakładu.
- wykształcenie wyższe (mechanika, budowa maszyn, automatyka lub pokrewne),
- doświadczenie w obszarze utrzymania ruchu min. 2 lata,
- uprawnienia SEP G1/D powyżej 1kV , G2/D, G3/D,
- dobra znajomość pakietu MS Office, dobrze widziane znajomość programów SAP, CAD, Siemens Step5, Omron,
- znajomość procesów mechaniki i automatyki przemysłowej,
- umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń,
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity,
- pracę w firmie pozwalającej na rozwój.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.