Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Zadania:
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta,
- Dbanie o dobrą atmosferę oraz pracę zespołu,
- Opracowywanie harmonogramów pracy
- Sporządzanie dziennych raportów dla przełożonego
- Regularna kontrola bieżących statystyk i raportów.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
- Wykształcenie wyższe
- Doskonałe umiejętności interpersonalne,
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą niewielkiego zespołu,
- Umiejętność kierowania zespołem
- Mile widziana wiedza techniczna lub chęć poszerzania wiedzy dotyczącej zagadnień technicznych,
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- Dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu.
Oferujemy:
- Wsparcie konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji
- Pracę w firmie o renomowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.