Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Koordynator obszaru produkcji (automotive)
Job location: Okolice Wałbrzycha, Bielawy
Nr ref.: 5-21-38953/PC
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, o ugruntowanej pozycji na rynku, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:
Manager obszaru produkcji (automotive)
Lokalizacja: woj. dolnośląskie, okolice Wałbrzycha, Bielawy
Do obowiązków osób na tym stanowisku będzie należało:
Manager obszaru produkcji (automotive)
Lokalizacja: woj. dolnośląskie, okolice Wałbrzycha, Bielawy
Do obowiązków osób na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie procesem produkcji oraz realizacja założonego planu pod względem ilościowym, czasowym i jakościowym
- Dbałość o efektywne wykorzystanie zasobów
- Zarządzanie podległym zespołem (+/- 100 osób);
- Przygotowywanie raportów, praca według ustalonych KPI’s;
- Dbałość o proces ciągłego doskonalenia
- Rozwiązywanie problemów;
- Szkolenia, rozwój podległych pracowników, BHP;
- Współpraca z innymi działami firmy m.in. logistyka, jakość;
Requirements:
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy
- Ok. 3 lat doświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej na stanowisku lidera o zbliżonym zakresie obowiązków
- Wykształcenia wyższe techniczne
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 50 osób
- Praktycznej znajomości metod i narzędzi optymalizacji jak również doświadczenie z procesem produkcji w metodologii Just in Time
- Umiejętności swobodnej komunikacji w języku angielskim
- Analitycznego myślenia i pracy z liczbami (mile widziana umiejętność budżetowania, harmonogramowania)
- Łatwościi w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, umiejętności organizacyjnych
- Umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji i pracy pod presją czasu
Benefits:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dużą samodzielność na stanowisku, możliwość realizacji własnych pomysłów
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji - szkolenia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".