Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta z branży turystycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Realizację projektutelefonicznej obsługi klienta zgodnie z przyjętymi założeniami (cele ilościowe, jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów),
- Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektu,
- Raportowanie wyników realizacji kampanii,
- Utrzymanie i zarządzanie podległym zespołem w celu podnoszenia efektywności na projekcie, (m.in kontrola jakości rozmów; motywowanie pracowników; prowadzenie spotkań grupowych oraz indywidualnych, zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji kampanii),
- Stały kontakt z klientem we wszystkich fazach współpracy,
- Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi jakości i efektywności realizowanego projektu.
- Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora/ Lidera w Call Center,
- Dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom C1 – warunek konieczny,
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
- Samodyscyplina i wysoka odporność na stres,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie,
- Unikalne międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
- Współpracę z prestiżowym Klientem z branży turystycznej,
- Pakiet benefitów.
Poznaj
Armatis Polska
Jesteśmy firmą outsourcingową zajmującą się szeroko pojętą Obsługą Klientów dla naszych partnerów. Prowadzimy rekrutacje do pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej z językami obcymi m.in.: j.włoskim, j.niemieckim, j.angielskim, j.francuskim, j.hiszpańskim, j.portugalskim, j.ukraińskim.
Armatis to przede wszystkim ludzie.
Jeżeli szukasz swojej pierwszej pracy, pozwolimy Ci na osiągnięcie niezależności oraz zyskanie cennego doświadczenia w profesjonalnym zespole Specjalistów działających w obszarze Customer Care. Możesz zdobyć doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności, które mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Możesz poznać nowych przyjaciół. Dołącz do nas!
Jeżeli jesteś studentem i … nie chcesz poświęcać/ zaniedbywać nauki lub życia towarzyskiego, jednakże chciałbyś pracować, damy Ci szansę na pogodzenie Twoich zajęć z pracą. Możesz zarabiać pieniądze, studiować, cieszyć się z pracy, poznać nowych ludzi i zdobyć doświadczenie. Pierwszy krok zależy od Ciebie.
Jeżeli już posiadasz doświadczenie zawodowe – praca w szybko rozwijającej się firmie jak nasza zapewni Ci szansę szybszego rozwoju kariery. Z radością awansujemy nasz personel. Chcemy Cię poznać
Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu – chcesz zmienić branżę lub zawód lub też pragniesz powrócić do pracy po długiej przerwie, rozpoczęcie pracy w Armatis Polska jest łatwiejsze niż myślisz. Przywiązujemy dużą uwagę do rozwoju i szkolenia.
Czekamy na Ciebie! Do zobaczenia
Co oferujemy?
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrażające
- możliwość dopasowania godzin pracy do Twoich innych obowiązków – elastyczne godziny, które możesz realizować również popołudniami czy w weekendy
- gwarantowaną stawkę godzinową + system premiowy uzależniony od wyników
- codzienny kontakt z żywym językiem obcym, czyli szalenie rozwijające doświadczanie!
- poznasz specyfikę różnych branż
- benefity pozapłacowe, m.in. kartę Multisport czy Ubezpieczenie na życie
Poznaj naszą ofertę!