Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Naszym Klientem jest jedna z wiodących, międzynarodowych firm farmaceutycznych, dla której poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora w dziale marketingu.
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz opracowanie prezentacji
- Sporządzanie oferty szeroko pojętych narzędzi promocyjnych, poszukiwanie i weryfikację dostawców
- Bieżącą weryfikację i uzupełnianie stanów materiałów promocyjnych
- Zarządzanie sklepem internetowym, serwisem korporacyjnym WWW oraz profilem na facebooku
- Nadzorowanie aplikacji CLM we współpracy z Category Managerami, Product Managerem oraz działem sprzedaży
- Zarządzanie, aktualizację i współpracę z dostawcą zewnętrznym platformy komunikacji marketingowej oraz z centralą firmy w zakresie platformy e-lerningowej
- Planowanie i koordynację udziału firmy i działu marketingu w wybranych kongresach krajowych i międzynarodowych
- Prezentowanie planów kongresowych oraz już zrealizowanych wydarzeń w czasie szkoleń cyklicznych
- Przeprowadzanie analiz sprzedaży w oparciu o różne źródła oraz opracowywanie zestawień, raportów i prezentacji analiz w porozumieniu z Category Managerami/Product Managerami
- Zarządzanie przydzielonym budżetem, planowanie i raportowanie kosztów w ramach budżetu.
- Minimum 1 rok doświadczenia w dziale marketingu w firmie farmaceutycznej
- Ugruntowaną znajomość podstaw marketingu oraz zasad budowania serwisów internetowych, ich pozycjonowania oraz promocji w sieci
- Łatwość do przygotowywania pisemnych wypowiedzi i tekstów promocyjnych
- Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług B2B
- Zdolności analityczne, znajomość rynku dostawców danych sprzedażowych dla branży farmaceutycznej oraz doświadczenie w przygotowywaniu analiz danych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- Umiejętność rozwiązywania problemów, pracy w zespole oraz wysoki poziom komunikatywności
- Wysokie umiejętności organizacyjne: uporządkowane prowadzenie procesów/projektów, organizacja pracy własnej oraz innych, terminowość
- Zdolność do radzenia sobie ze stresem
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
- Możliwość rozwoju
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie