Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kluczowe zadania na stanowisku:
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- przygotowywanie okresowych raportów korporacyjnych
- czynności i zadania związane z rocznym zamknięciem ksiąg
- rejestrowanie środków trwałych
- przeprowadzanie transakcji między firmami
- prowadzenie księgi głównej
- współpraca i dbałość o poprawną komunikacje z Klientem oraz działami wewnątrz firmy
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
- biegła znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze finansów, ekonomii
- znajomość systemu SAP
- umiejętność efektywnej organizacji pracy i zarządzania czasem
- silnie rozwinięte umiejętności analityczne
- chęć do pracy w środowisku korporacyjnym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o renomowanej pozycji na rynku
- szansa rozwoju zawodowego w obszarze organizacji
- możliwość uczestnictwa w Centrum Usług Wspólnych
- konkurencyjne wynagrodzenie
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, itd.
- praca w centrum Warszawy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.