- Ogłoszenie nr: 166148
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 stycznia 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tucholi
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- do spraw ds. rozliczeń funduszu epizootycznego
- w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Tucholi
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Kopernika 2
89-500 Tuchola
Miejsce wykonywania pracy:
- Tuchola
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
- obsługa funduszu epizootycznego i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
- opracowywanie planów wydatków i dochodów budżetowych
- prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników PIW - obsługa programu Płatnik
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie spraw finansowych
- obsługa programów bankowość elektorniczna - VideoTel, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, BUZA, programów finansowo-księgowych SEK
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie Inspektoratu
kontakt z klientem zewnętrznym
praca pod presją czasu
wyjazdy służbowe
Czas pracy przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
Budynek dwupiętrowy z podjazdem dla niepełnosprawnych, brak windy, parking
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- nie posiada prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dzialalnosci instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych oraz zamówień publicznych
- znajomość przepisów i umiejętność zastosowania w praktyce ustawy o Służbie Cywilnej
- obsługa komputera w środowisku MS Office i praktyczna znajomośc obsługi programów: VideoTel, TREZOR, BUZA, Płatnik, Symfonia, SEK
- znajomność języka angielskiego
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów