- Ogłoszenie nr: 181369
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.
Izba Skarbowa w Olsztynie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- do spraw rachunkowości podatkowej
- w Samodzielnym Referacie Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Piszu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Pisz
- Urząd Skarbowy w Piszu
ul. Okopowa 2
12-200 Pisz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji przypisów i odpisów, wpłat i zwrotów,
- dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat podatku,
- wprowadzanie do systemu komputerowego wyciągów bankowych wraz z załącznikami,
- weryfikowanie rejestrów przypisów i odpisów oraz zatwierdzanie znajdujących się w nich deklaracji,
- przygotowywanie projektów postanowień w sprawie zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonanych przez podatników/płatników,
- wprowadzanie informacji z zakresu rachunkowości podatkowej do systemów informatycznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca o charakterze biurowym,
obsługa klientów zewnętrznych,
działanie pod presją czasu.
stanowisko wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
budynek piętrowy,
brak wind i toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, Ordynacji podatkowej, ustawy o rachunkowości,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- wnikliwość i rzetelność,
- kultura osobista.
- wykształcenie średnie ekonomiczne,
- 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji,
- znajomość obsługi komputera w tym edytora tekstów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów