Obowiązki:
• Codzienna współpraca z dostawcami
• Wspieranie zespołu finansowego w przetwarzaniu transakcji
• Sprawdzanie nieprawidłowości w dokumentach księgowych, przeglądanie, uaktualnienia oraz wprowadzanie zmian
• Analiza i weryfikacja odrzuconych faktur
• Generowanie miesięcznych raportów dotyczących zaległych należności
• Uzgodnienia na kontach bankowych (przeglądanie i kontrolowanie)
Wymagania:
• Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
• Doświadczenie w księgowości lub dziale finansowym
• Znajomość pakietu MS Office
• Znajomość SAP będzie atutem
• Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
Oferta:
• Umowa o pracę (3 miesięczny okres próbny, następnie na czas nieokreślony)
• Atrakcyjne świadczenia socjalne
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym zespole
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.