Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w zakresie produkcji elektroniki do branż automotive i przemysłowej, w związku z rozwojem zakładu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Lider Jakości
Miejsce pracy: pomorskie/ Kwidzyn
Nr Ref.: LJ/AW/2016
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem inżynierów jakości i techników jakości;
- Koordynowanie i monitorowanie systemu zarządzania jakością;
- Dbałość o skuteczne wdrażanie działań prewencyjnych i korygujących;
- Optymalizacja bieżących standardów i procesów dotyczących jakości;
- Wsparcie dla produkcji podczas wdrożeń i podczas masowej produkcji;
- Bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy.
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w firmach produkcyjnych zdobyte w działach jakości, inżynierii procesu bądź testu;
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne;
- Kompetencje liderskie, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym;
- Mile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego;
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i elastyczność w działaniu;
- Chęć stabilnego zatrudnienia i rozwoju w ramach organizacji.
Oferujemy:
- Możliwość udziału w nowatorskich projektach i realizacji własnych pomysłów;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premie i dodatki;
- Pakiet relokacyjny;
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. bilety do kina, karta sportowa, karta medyczna);
- Uczestnictwo w licznych szkoleniach zawodowych;
- Realne możliwości dalszego rozwoju i awansu zawodowego, również międzynarodowego.