Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Doradców Klienta ds. Zadłużenia

Kruk S.A.
Szczawno-Zdrój
praca stacjonarna
2772 dni temu

KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ludzi zaangażowanych i kreatywnych. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.

 

Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:

Lider Zespołu Doradców Klienta ds. Zadłużenia
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr ref.: LZDKDZ/SZ/05/2016
Opis:
  • Zarządzanie i rozwijanie zespołu kilkunastu Doradców Klienta na Contact Center
  • Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności pracy Doradców
  • Rekrutacja, planowanie, organizacja i rozliczanie pracy podległego zespołu
  • Realizacja założonych celów finansowych
  • Raportowanie i analiza danych
  • Współpraca z innymi działami firmy
Oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego lub ostatnie lata studiów
  • Nastawienia na pracę z ludźmi i budowanie partnerskich relacji
  • Umiejętności doskonałej organizacji pracy
  • Wysokiego poczucia odpowiedzialności
  • Dokładności i samodzielność w działaniu
  • Determinacji w dążeniu do celu
  • Umiejętności analitycznych
  • Nastawienia na zmiany oraz na szukanie nowych rozwiązań
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
Osobie zatrudnionej oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy z unikalnym know-how
  • Pakiet świadczeń socjalnych
  • Rozwój zawodowy w oparciu o ścieżkę kariery oraz szkolenia
  • Udział w budowaniu procesów w Contact Center
  • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach
  • Pracę na dwie zmiany
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Informujemy, że administratorem danych jest KRUK S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Wołowskiej 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w/w przepisami prawa jest dobrowolne i następuje na podstawie dobrowolnej zgody.
 

Podobne oferty

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...