W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Lider Zespołu Helpdesk
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr ref.: LSD/AL
Zadania:
- zarządzanie kilkuosobowym zepsołem specjalistów 1-, 2- linia wsparcia,
- instalowanie, konfiguracja oprogramowania, zarządzaniem licencjami i obsługa urządzeń wchodzących w skład lokalnej i globalnej infrastruktury informatycznej,
- 1-, 2- linia wsparcia użytkowników w zakresie związanym z wykorzystaniem infrastruktury.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym,
- bardzo dobrą znajomość zagadnień związanych z instalacją i administracją komputerów, drukarek i innych elementów infrastruktury informatycznej,
- bardzo dobra znajomość systemów desktopowych Windows,
- znajomość zagadnień związanych z administracją i konfiguracją urządzeń LAN, dobra znajomość zagadnień sieciowych i protokołu TCP/IP, systemów serwerowych Windows,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację (min. B1).
Firma oferuje:
- kontakt z najnowszymi technologiami,
- pracę w międzynarodowym zespole,
- pakiet relokacyjny,
- program treningowy,
- pakiet dodatkowych benefitów, prywatna opieka medyczna,
- elastyczne godziny pracy.