Lider Zespołu Service Desk
Wrocław
- odpowiedzialność za prawidłową i zgodną z obowiązującymi procedurami pracę podległego zespołu
- opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji usprawniających pracę oraz podnoszących jej efektywność
- odpowiedzialność za rekrutację oraz szkolenie podległych pracowników
- wsparcie pracowników centrali, placówek oraz użytkowników mobilnych w zakresie działania infrastruktury ITrealizacja wyznaczonych zadań związanych m.in. z efektywnością i jakością rozwiązywanych przez zespół zgłoszeń użytkowników
- opracowywanie analiz i raportów z efektów pracy podległego zespołu Service Desk
- znajomość zagadnień dotyczących utrzymania i zarządzania infrastrukturą IT oraz aplikacjami biznesowymi
- podstawowa znajomość z zakresu systemów operacyjnych, sieci teleinformatycznych oraz sprzętu klasy PC
- wykształcenie wyższe
- znajomość zagadnień ITIL będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- komunikatywność, orientacja na efekty wykonywanej pracy
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- samodzielność i skrupulatność
- odporność na stres
- umowę o pracę
- opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- kwartalny system premiowy
- parking dla rowerzystów
- atrakcyjną lokalizację pracy – wrocławski Rynek
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych