Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- zarządzanie promocjami własnej kategorii produktów dla poszczególnych oddziałów firmy oraz kreowanie strategii rozwoju asortymentu na rynku,
- bieżąca kontrola własnej kategorii produktów (codzienna analiza raportów sprzedaży oraz tendencji i cen rynkowych, estymacja sprzedaży, czuwanie nad realizacją polityki cenowej zgodnie z założeniami budżetowymi itp.),
- ustalanie budżetu dla własnej kategorii oraz jego realizacja,
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami własnej kategorii produktów (ustalanie warunków handlowych, negocjacje cenowe, prowadzenie akcji promocyjnych).
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata (mile widziany sektor alkoholi),
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, zarządzania lub pokrewne,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne oraz negocjacyjne,
- odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejetność pracy pod presją czasu,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- mile widziana znajomość systemu SAP oraz prawo jazdy kat. B.
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę na pełen etat bezpośrednio u pracodawcy,
- szkolenie wdrażające na stanowisko pracy, a po okresie próbnym szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu asortymentu i trendów rynkowych,
- pracę w doświadczonym zespole specjalistów z branży oraz możliwość wdrażania własnych pomyśłów pomocnych w usprawnieniu pracy działu,
- niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (telefon, komputer),
- pracę pełną wyzwań zawodowych umożliwiających rozwój własnych kompetencji.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.