Manager ds. klientów korporacyjnych
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: WCH/001/1216
Główne zdania:
- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długoterminowych relacji z klientami
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych zadań sprzedażowych
Oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów, szybkość działania
- dobra organizacja czasu pracy, determinacja i samodyscyplina
- wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- otwartość na pracę zespołową
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów
Oferujemy:
- możliwość pracy w dynamicznym środowisku biznesowym oraz rozwoju zawodowego w najbardziej innowacyjnej instytucji finansowej w Polsce
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera